Kan jij niet wachten om de kennis die je op school opdoet in de praktijk te brengen? Wil jij als student aan de slag om alvast jouw CV een boost te geven? Kies voor een toffe bijbaan op het gebied van finance en procesoptimalisatie bij #deleukstedetacheerdervanNederland.
Bij i4talent geldt het motto: werken, leren en veel plezier. Binnen i4talent heerst een platte organisatiestructuur; de lijntjes zijn kort, de betrokkenheid hoog. Je werkt bij toonaangevende opdrachtgevers waar je talent geprikkeld wordt. In diverse keukens kijken verbreedt jouw horizon. Tijdens je opdracht kun je rekenen op intensieve begeleiding van jouw field- en talentmanager want jouw ontwikkeling staat bij ons centraal. Onze i4talent academy bestaat uit een online leerplatform, erkende klassikale opleidingen en hands-on workshops van jouw eigen senior collega’s. Daarnaast zorgt onze funmanager voor de leukste activiteiten en evenementen, zoals eens per jaar een trip met heel i4talent, een summerfest en meerdere unitsessies.
Kortom, i4talent is #deleukstedetacheerdervanNederland. Waarom? Ik nodig je graag uit voor een gesprek bij ons in de ballenbak, dan beleef je het zelf!
Tegen vrienden kun je vertellen dat je het volgende doet:
• opstellen, controleren en verzenden van facturen;
• verzorgen van de wekelijkse betaalrun;
• jouw uitdaging is om onregelmatigheden in betalingen of betalingsverschillen op te sporen en op te lossen;
• ondersteuning bieden aan de financieel manager of controller van de afdeling;
• processen en systemen optimaliseren.
Daar staat natuurlijk ook wat tegenover:
• je kunt meteen aan de slag zonder enkele werkervaring;
• mogelijkheid om je altijd te blijven door ontwikkelen met onze eigen i4talent academy;
• een startsalaris tussen de €2.300,- en €2.500,-;
• na 6 maanden een vast contract voor minimaal 8 uur;
• elke maand kun je coins verdienen die kunt inruilen voor toffe producten in onze webshop;
• continue persoonlijke begeleiding van onze fieldmanager;
• continue coaching van onze talentmanager;
• de leukste uitjes, feestjes en events met collega’s. Zoals wintersport, varen op de i4talent boot, jubilea (vanaf 1 jaar al!) die altijd gevierd worden en ook je verjaardag gaan niet onopgemerkt voorbij.
Om succesvol te zijn in deze leuke rol, verwachten we het volgende van jou:
• je bent een enthousiaste student die bezig is met een relevante hbo- of WO-opleiding;
• je bent gemotiveerd en wilt jezelf ontwikkelen tot een echte professional;
• je wilt graag je eigen talenten gaan ontdekken;
• beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift op moedertaalniveau;
• je houdt van feestjes en beschikt over een flinke dosis humor.
Vul alle gegevens in om teruggebeld te worden
Geef je carrière een boost bij i4talent en start bij
toonaangevende opdrachtgevers!
We zijn om te beginnen benieuwd naar je cv, je kunt ook je LinkedIn profiel achterlaten.
We checken binnen 24 uur je profiel en zullen je naar aanleiding daarvan even bellen.
Je komt gezellig naar ons leuke HQ in Reeuwijk voor een kennismaking. We gaan met je in gesprek over je kwaliteiten, doelen en ambities.
Zijn we allebei enthousiast en heb je nog vragen?
Je tweede gesprek vindt plaats bij de CPO Danielle Kleyheeg om te toetsen of jij het i4talent DNA bezit.
Tijd om je contract te tekenen en lid te worden van de i4talent familie!
Je eerste week geven we jou een warm welkom en zullen we je laten zien waarom wij #deleukstedetacheerdervanNederland zijn.
Je tweede gesprek vindt plaats bij de CPO Danielle Kleyheeg om te toetsen of jij het i4talent DNA bezit.
Tijd om je contract te tekenen en lid te worden van de i4talent familie!
Je eerste week geven we jou een warm welkom en zullen we je laten zien waarom wij #deleukstedetacheerdervanNederland zijn.
#deleukstedetacheerdervanNederland staat voor je klaar.
We hebben de leukste werkplekken voor ambitieuze, enthousiaste professionals die plezier in hun werk belangrijk vinden. Zij gaan uitdagingen aan binnen finance, data en IT. Ze beschikken over de juiste competenties, zijn snel inzetbaar en brengen de opdracht tot een goed einde.