Organisatie

Een jong, dynamisch, groeiend bedrijf in Utrecht actief in de fietsenbranche en meer recentelijk ook in vastgoed. Voor die laatste activiteit is behoefte aan een ervaren administrateur / financial controller die van aanpakken weet om de administraties van de vastgoedvennootschappen goed op te zetten.

Functie

• Opzetten financiële administratie en inrichten grootboekrekening schema in Exact Online voor (nu) 5 vennootschappen
• Ontvlechten meerdere bv’s uit één administratie (Yob, Excel)
• Achterstanden wegwerken in het boeken en betalen van inkoopfacturen
• Implementeren Basecone software voor inkoopfactuurafhandeling
• Periodiek afstemmen en procesafspraken maken met externe financieel en technisch beheerders van één van de vastgoedbedrijven
• Verwerken rapportages externe beheerders in de administraties
• Per kwartaal / maand verhuurnota’s opstellen en opvolgen
• Waar relevant tijdig verwerken van huurverhogingen en indexaties
• Volledige uitvoering van en verantwoordelijkheid voor alle administratieve werkzaamheden (crediteuren, debiteuren, grootboek, banken, BTW, maandafsluiting etc) voor al deze vennootschappen.
• Mede opzetten / bewaken van en rapporteren over bouw- en ontwikkelingsbudgetten voor lopende en op te starten projecten

Functie-eisen

• We zoeken een hands-on ervaren administrateur / financial controller die eerder administraties heeft ingericht en systeemimplementaties gedaan heeft.
• Flexibel en in staat ad hoc te reageren in dynamisch familiebedrijf
• Zelfstarter, pro-actief, probleemoplossend vermogen
• Ervaring met Exact Online en vastgoed / bouw is een pré

Inlichtingen

Jessica Spaargaren
070 320 63 87

Sollicitatie

Jessica Spaargaren
070 320 63 87