Introductie

Wij zijn op zoek voor de afdeling Financiële Administratie in Den Haag een Medewerker Grootboek.

Organisatie

Wij zijn een werkgever in de gezondheidszorg die streeft naar een inclusieve cultuur met gelijke kansen voor iedereen. We maken geen onderscheid op gebied van geslacht, geloof, sociale achtergrond, geaardheid of etniciteit. Wij vinden het belangrijk om van en mét elkaar te leren, dat iedereen zichzelf kan zijn en een ieder zich gewaardeerd voelt. Bij ons kun je bijdragen aan tal van specialisaties, wetenschappelijke onderzoeken en gebruik maken van (geaccrediteerde) opleidingsmogelijkheden. Alleen in een werkomgeving waarin we openstaan voor verschillen, halen we het beste uit onszelf, kunnen we creatieve en innovatieve oplossingen bieden. Dankzij de ambities van de organisatie en de vernieuwingen in de zorgsector kun je rekenen op een dynamische werkomgeving.

Functie

Ter uitbreiding van ons team zoeken wij per direct een nieuwe collega met kennis van financiële processen en enige jaren ervaring als grootboekadministrateur en/of ervaring binnen de accountancy. Je verzorgt zelfstandig de grootboekadministratie en draagt hierbij zorg voor de financieel-administratieve verantwoording. Daarnaast verzorg je uiteenlopende groepsbrede werkzaamheden, zoals aansluitingen en rapportages met betrekking tot omzetstromen, salarissen, materiële vaste activa, projecten etc. Verder: – zorg je voor de aanlevering van gegevens voor de financiële maandrapportages en de jaarrekeningen; – assisteer je bij het opstellen van balansdossiers en de specificaties ten behoeve van de jaarrekening controle; – analyseer en rapporteer je over balansposten, opbrengsten- en kostensoorten en doe je aanbevelingen aan controllers en administratieve medewerkers van de zorgbedrijven over de juistheid en volledigheid hiervan; – verzorg je memoriaalboekingen; – adviseer en ondersteun je controllers en administratieve medewerkers van het zorgbedrijf bij uiteenlopende boekhoudkundige en financiële zaken.

Functie-eisen

Wij zoeken een analytisch ingestelde en accurate collega met initiatief die: – in bezit is van minimaal een HBO-BE of HBO-AC diploma met minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring; – inzicht heeft in complexe procedures en achtergronden op het gebied van de grootboekadministratie en jaarrekeningen; – ervaring heeft met het opstellen van specificaties en aansluitingen ten behoeve van de jaarrekening controle en Excel; – bij voorkeur ervaring heeft met SAP FI CO.

Aanbod

Wij bieden onze collega’s gevarieerd en zinvol werk in een professionele en prettige werkomgeving. Daarbij hoort natuurlijk een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden. Het betreft een functie voor 36 uur per week. Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris bedraagt minimaal € 3101,- en maximaal € 4218,- (FWG 55) bruto per maand op basis van een werkweek van 36 uur.

Inlichtingen

Kelly Doelman 06 – 11 74 13 16

Sollicitatie

Kelly Doelman 06 – 11 74 13 16