Organisatie

Wil jij veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng? Momenteel zijn wij op zoek naar een medewerker crediteurenadministratie die wil bijdragen aan het succes van ons.

Functie

Je werkt samen met 4 collega’s van de crediteurenadministratie op locatie in Nieuwegein. De crediteurenadministratie is onderdeel van ons Financial Shared Service Center, totaal werken wij met veel plezier en humor in een team met 16 collega’s.

Kwaliteit van het werk staat daarbij hoog in het vaandel. We willen continue verbeteren en zijn trots op ons werk. We werken in een open cultuur waarin je vrij je mening kan geven en je vrij kan voelen.

Als medewerker crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het vastleggen, controleren, en nauwkeurig verwerken van binnenkomende facturen en kostendeclaraties. Daarnaast houd jij je bezig met de volgende taken:
– voorbereiden, boeken, invoeren en verwerken van inkoopfacturen;
– verwerken van de binnenkomende kostendeclaraties van alle medewerkers in Nederland;
– beantwoorden van vragen op het gebied van leveranciers en van onze collega’s in de business;
– je draagt bij aan het optimaliseren van de werkprocessen;

Aanbod

• een rol waarbij jij fungeert als aanjager en afmaker op zowel in• als externe processen;
• mogelijkheid tot persoonlijke groei. Op de werkvloer, via onze StudyTube of door lid te worden van ons netwerk;
• een solide pensioen en collectieve ziektekostenverzekering;
• 25 vakantiedagen + 7 ADV dagen bij een 39•urige werkweek;
• een mobiel en laptop;
• een contract direct in dienst bij ons op basis van een fulltime werkweek;
• een marktconform salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring.

Inlichtingen

Kelly Doelman
06 11 74 13 16

Sollicitatie

Kelly Doelman
06 11 74 13 16